Forsiden

Velkommen til Personaleforeningen FlexVirk

Foreningens vigtigste formål har indtil nu  været at løbe en privat, uafhængig socialøkonomisk virksomhed i gang.

Med litervis af hjerteblod, kilovis af vilje, metervis af gå på mod, masser af forskellige kompetencer, nye og gamle netværk, frivillige hænder og stærke lokale tovholdere er målet nu nået.

Personaleforeningen FlexVirk vil fremadrettet blive et samlingssted for mennesker med nedsat arbejdsevne, som ønsker aktiv tilknytning til arbejdsmarkedet.

Vores intentioner er at lave sociale aktiviteter, hvor det bliver muligt at skabe netværk, fællesskab og bruge hinanden som sparringspartnere. Her er det kun fantasien, som sætter grænser for indholdet. Endvidere vil  vi også arrangere relevante fordrag og på sigt tilbyde opstart af forskellige netværksgrupper.

Er du blevet nysgerrig?

Kontakt os!